ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КРУГЛИХ СТОЛІВ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

С. Е. Касіянц

Анотація


Стаття присвячена аналізу особливостей використання інтерактивних методів у процесі іншомовної підготовки майбутніх економістів. Автор підкреслює необхідність використання методів проектної діяльності та круглих столів під час практичних занять з іноземної мови. Виділено специфічні особливості організації проектної діяльності та круглих столів студентів-економістів у процесі іншомовної підготовки.

Ключові слова


інтерактивні методи навчання; проектна діяльність; круглі столи; іншомовна підготовка майбутніх економістів

Повний текст:

PDF

Посилання


Гулакова М. В., Харченко Г. И. Интерактивные методы обучения в вузе как педагогическая инновация // Концепт. – 2013. – № 11. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://e-koncept.ru/2013/13219.htm

Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальностями напряму підготовки 0501 – «Економіка і підприємництво» / кол. авт. під заг. кер. А. Ф. Павленка. – К. : КНЕУ імені Вадима Гетьмана, 2010. – 125 с.

Панина Т. С. Современные способы активизации обучения: учебное пособие / Т. С. Панина, Л. Н. Вавилова; под ред. Т. С. Паниной. – 4-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2008. – 176 с.

Фомина Е. Н. Формирование самообразовательной компетентности студентов на основе применения модульной технологии (на примере средних профессиональных учебных заведений): автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Е. Н. Фомина. – Волгоград. – 2007. – 24 с.

Mohsen, F. (2002) Internetbasierte Lehr-Lernmethoden für die wirtschaftswissenschaftliche Hochschulausbildung. Konzeption und prototypische Implementierung am Beispiel eines Planspiels: dissertation zur Erlangung des wirtschaftswissenschaftlichen Doktorgrades der wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Universität Göttingen. Göttingen. – 238 p.